Առաջին Քայլը
Առակ՝ըստ Պաուլո Կոելյոյի
«Մտքի թափառումը դադարեցնելու
համար հարկավոր է սովորել կենտրոնանալ, որը ձեռք է բերվում մեդիտատիվ տեխնիկական միջոցով:
Մեդիատացիա հենց կենտրոնացում
է նշանակում: Ի դեպ, «медицина» բառը մեդիտացիա արմատից է առաջացել: Կենտրոնանալու
ունակությունն անչափ կարևոր նշանակություն ունի, այնպես որ հաջորդ առակը հենց կենտրոնացման
մասին է:»
Մարդը որոշեց այցելել
ճգնավորին, որը, ինչպես
պատմում
էին, Սցետում գտնվող
մենաստանի մոտ էր ապրում: Անապատում աննապատակ թափառելուց հետո նա վերջապես գտավ վանականին:
-Ես ուզում եմ իմանալ,
թե հոգևոր զարգացման
ճանապարհին առաջին քայլն ինչը պետք է լինի:
Ճգնավորը մարդուն
տարավ մի ոչ մեծ ջրհորի մոտ և ասաց, որ նա նայի իր արտացոլմանը ջրհորի մեջ: Մարդը փորձեց անել դա, բայց ճգնավորը ջրհորի մեջ քար գցեց, ու ջրի մակերևույթը
աղավաղվեց:
-Ես ջրում չեմ տեսնի
իմ դեմքը, եթե դու շարունակես
քարեր նետել,- ասաց մարդը:
-Ճիշտ այնպես, ինչպես անհնար է անհանգիստ ջրում տեսնել սեփական
դեմքը, այնպես էլ անհնար է փնտրել Աստծուն, եթե միտքը շարունակ թափառում է,- ասաց վանականը:
-Առաջինը
քայլը սա է:
Հնարավորությունների
Կրպակ
Առակ՝ըստ Պաուլո Կոելյոյի
Մի մարդ մի անգամ
երազում տեսավ, որ գնում է քաղաքով և մտնում
է առևտրական կրպակ: Նա երկար
շրջեց բազմազան անդրծովային
էկզոտիկ բանջարեղենի և մրգերի մոտով: Այնտեղ շատ տարօրինակ և անսովոր պտուղներ ու հատապտուղներ
կային, որոնք նույնիսկ մոտավոր նմանություն չունեին մինչ այդ նրա տեսածների հետ:
Դրանցից ոմանք
գրավում էին իրենց աներևակայելի գույներով, ոմանք՝ դրախտային բուրմունքի կանխավայելումով, երրորդներն էլ՝ իրենց միջուկից լսվող նրբին հնչյուններով: Ինչ խոսք,
ամեն մարդ ընտրում էր այլ, ինչն
իր սրտով էր, և հաճախ պարզվում էր, որ հենց դա էր անհրաժեշտ նրան:
Բայց հենց որ մարդն
իր ձեռքն էր վերցնում մրգերից որևէ մեկը, այն անհետանում էր՝ ձեոքի ափի մեջ պստլիկ
մի սերմ թեղնելով: Շատ զարմանալով՝ մարդը որոշեց խորամանկել: Նա մոտեցավ կրպակի տիրոջը ու ասաց.
-Խնդրում եմ,ինձ տվե´ք
այն միրգը:
Բայց տերն ասաց.
-Մենք մրգեր չենք
վաճառում, մենք սերմեր ենք վաճառում:
Դա անհնար Է
Առակ՝ըստ Պաուլո Կոելյոյի
Երբ դու անցնես քո
ուղին, մի դուռ կգտնես, որի վրա ինչ-որ բան կլինի գրված, -ասաց ուսուցիչը: -Վերադարձի՛ր ինձ մետ ու
հաղորդի՛ր, թե ինչ է ասում այդ գրությունը:
Աշակերտը մարմնով
ու հոգով տրվեց որոնումնների
և մի անգամ հայտնվեց
դռան մոտ, այնուհետև վերադարձավ
վարպետի մոտ:
-Այնտեղ գրված էր.
«Դա անհնար Է » -ասաց նա:
-Դա պատի վրա էր գրված,
թե դռան, -հարցրեց ուսուցիչը:
-Դռան
վրա, -պատասխանեց աշակերտը:
-Շատ լավ, այդ դեպքում ձեռքդ դի՛ր դռան բռնակի վրա և բացի՛ր
այն: Աշակերտը ենթարկվեց: Քանի որ դարձվածքը
դուռն էր գրել,այն ճանապարհ էր տալիս ճիշտ այնպես, ինչպես դուռն ինքներ դա անում: Երբ
դուռն ամբողջությամբ բացվեց, նա այլևս չէր կարողանում տեսնել գրությունը, և նա մտավ:
Աղբյուր՝Հրաչյա Ամիրյան «Ապրելու Արվեստը»
Комментариев нет:
Отправить комментарий