Նախագիծ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը
հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու,
ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա
համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝
աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում
բացվում է այդպիսի բաժին,
և աշխատանքները
հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
|
Աշխատանք
|
||
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|||
Կարողանում եմ կարդալ, վերլուծել
բնագրերը, գտնել խոսքի պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները,
մասնակցել քննարկումներին, բանավեճերին, կարծիք արտահայտել, հիմնավորել այն,
գրել թեստային աշխատանք, կատարել բառակազմական, ձևաբանական, շարահյուսական և
կետադրական վերլուծություններ։
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page.html
|
||
|
|
||
Գրականություն(թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
|
|||
Կարողանում եմ կարդալ,
վերլուծել, կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցները,
ներկայացնել ստեղծագործության գլխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով, քննադատելով,
մեղադրելով։ Գրել փոքրիկ էսսեներ։
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_5551.html
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_5551.html
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_10.html
|
||
|
|
||
Անգլերեն
|
|||
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/english.html
|
||
|
|
||
Մաթեմատիկա
|
|||
Մաթեմատիկա առարկայից
կարողանում եմ կատարել տարբեր գործողություններ կապված ռացիոնալ, բնական, իրական
թվերի հետ, որոնց մասին կարող եք ծանոթանալ իմ բլոգում:
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_5285.html
|
||
|
|
||
Պատմություն
|
|||
Պատմություն առարկայի նախագծային
ուսուցումը իրենից ենթադրում է հայոց և համաշխարհային առավել կարևոր թեմաների համակողմանի
և խորքային հետազոտում, պատմության այս կամ այն ժամանակաշրջանում տեղ գտած պատմական
պրոցեսների և ժամանակակից իրադարձությունների համեմատում, նրանց միջև գոյություն
ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտում։ Բացի այդ, պատմությունը սովորեցնում է ուսումնասիրելով
անցյալը հասկանալ ներկան և կանխատեսել ապագան։ Պատմություն առարկայի խնդիրներից է
նաև սովորողի ինքնուրույն, քննական, հետազոտական մտքի զարգացումը։
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_11.html
|
||
|
|
||
Էկոլոգիա
|
|||
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_4.html
|
||
|
|
||
Արվեստ
|
|||
|
http://annamovsesyan15.blogspot.com/p/blog-page_3186.html
|
||
|
|
||
Ակումբ
|
|||
Մասնակցել եմ ակումբային
ուսումնական պարապմունքներին, քննարկումներին, երթուղու ընտրությանը, կազմակերպչական
հարցերին և ճանապարհորդել:
| |||
|
|||
Ընտրությամբ դասընթացներ
|
|||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
Ուսումնական պլանից դուրս(ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)
|
|||
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий